موسسه مُبلغ جوان

ایده پردازی وخلاقیت در تبلیغات دینی

موسسه مُبلغ جوان

ایده پردازی وخلاقیت در تبلیغات دینی


رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:
بازی نقطه تلاقی خلاقیت و آموزش است حجت الاسلام و المسلمین قطبی در آیین افتتاحیه مرکز تخصصی بازی و خلاقیت اصفهان بیان کرد: یکی از خلاقانه ترین الگوها و روش های آموزش و یاددهی، بازی های فکری و فیزیکال است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به وجوه تمایز بین بازیهای فیزیکال و هوازی با بازی های فکری و آپارتمانی گفت: به مقتضای شرایط امروز می بایست بیش از پیش به تقویت و توسعه بازی های فیزیکال و پرتحرک بپردازیم تا نسل نوخاسته کودک و نوجوان از آسیب خانگی و انفرادی شدن الگوهای فراغتی جدا شده و به دامان محیط های اجتماعی بازگردد.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی افزود: به طور مثال خاله بازی یکی از الگوهای تفریح کودکان است که دارای ویژگی های آموزشی فراوانی است از جمله ایفای نقش، تعامل دو سویه، خلاقیت در سناریوی بازی و آزاد بودن دیالوگ ها، بازی در فضای دوستانه و در منطق خانوادگی، تمرین ارتباطات خانوادگی و اجتماعی، تقویت هوش و هیجان کودک، به کارگیری ابزار و وسایل ساده زندگی در بازی و ویژگی های دیگری که این بازی از آن ها برخوردار است.

وی تأکید کرد: با توجه به ارزش و تأثیرگذاری بازی های بومی و محلی از شهرداری اصفهان خواستاریم، نسبت به تقویت و توسعه میدان ها و فضاهای بازی های بومی و محلی در بوستان های، پارک ها و محلات اصفهان تدبیر و اقدام جدی تری داشته باشند.






لازم به ذکر است خانه بازی و خلاقیت اصفهان به همت شهرداری اصفهان تأسیس و در قالب برنامه های آموزشی، تعامل، تفریحی و فراغتی زمینه رشد و خلاقیت کودکان را در حوزه بازی های آپارتمانی و فکری و حرکتی به وجود آورده است.

موسسه(مُبلغ جوان)