موسسه مُبلغ جوان

ایده پردازی وخلاقیت در تبلیغات دینی

موسسه مُبلغ جوان

ایده پردازی وخلاقیت در تبلیغات دینی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،نادری پیش از ظهر امروز در نشست خبری نخستین جشنواره ایده های شهروندی که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: مهم ترین هدف برگزاری جشنواره ایده های شهروندی تقویت نوآوری میان شهروندان، شناخت و حل مسائل شهری، افزایش تعلق خاطر به شهر و هویت شهری، تقویت ایده ها و مستند سازی ایده های خلاق، ایجاد آگاهی از دغدغه های مردم نزد مدیریت شهری است.

 وی افزود: جشنواره در چهار گروه برنامه ریزی شده است وهدف مان این است که همه شهروندان حضور داشته باشند، گروه نخست دانش آموزان هستند که از ظرفیت آنها برای حضور در جشنواره بهره مند شویم.

 دبیر جشنواره ایده های شهروندی ابراز داشت:سطح بعدی که در این جشنواره شرکت می کنند طلاب و دانشجویان است که می توانند به ارائه مقاله در زمینه های نظم و انضباط شهری و بهداشت و نظافت شهری بپردازند و طلاب می توانند در زمینه زندگی ایرانی اسلامی به ارائه محتوا به این جشنواره بپردازند.

  نادری با بیان اینکه مهلت ارسال آثار از  25 دی ماه الی 26 فروردین است، گفت: عموم شهروندان نیز می توانند در این جشنواره شرکت کنند و محتوای خود را در قالب پسماند و تفکیک ، کاهش هزینه های شهری و افزایش درآمدهای پایدار و فضای سبز شهری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 وی بیان داشت: شهروندان و گروه های هدف می تواننداز طریق سایت شهرداری و ایمیل جشنواره محتوای خود را ارائه دهند،  سامانه 137 شهرداری به صورت شبانه روز پاسخگو است و شهروندان می توانند مشکلات خود را بیان کنند و  هرگونه سوال و پیشنهاد خود را ارائه دهند.

 دبیر جشنواره ایده های شهروندی با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره ایده های نو خردادماه 96 برگزار می شود،افزود: جلساتی با آموزش و پرورش و دانشگاه های سطح استان را پیش بینی کردیم و رایزنی های ابتدایی نیز انجام شده است و 3 هزار پوستر به تفکیک تعریف شده و در مدارس و دانشگاه ها و مدارس علمیه توزیع می شود.

 مجید رفیعی مدیرعامل فرهنگی هنری شهرداری قم نیز در این مراسم اظهار داشت: یکی از وظایف شهرداری ها گسترش فرهنگ شهروندی است و درشهرداری قم این کمیته وجود دارد،جشنواره ایده های شهروندی بازگشت به مسئولیتی است که نسبت به شهروندان وجود دارد.

 وی افزود: جشنواره ایده های شهروندی در مقاطع سنی مختلف و بخش های گوناگون برگزار می شود، این جشنواره نوپا و جدید است که دچار ایرادات و ضعف هایی است که تلاش می کنیم با رفع آنها جشنواره مناسبی برگزار کنیم

موسسه(مُبلغ جوان)