موسسه مُبلغ جوان

ایده پردازی وخلاقیت در تبلیغات دینی

موسسه مُبلغ جوان

ایده پردازی وخلاقیت در تبلیغات دینی

 

مشخصات کتاب:
 دستورالعمل های فیل آبی برای ایده یابی

نویسنده: محمد حسین نیرومند
چاپ: سوم، 1393
ناشر: فرهنگسرای میردشتی
بها: 250,000 ریال
معرفی کتاب:
محمد حسین نیرومند،کاریکاتوریست  وسردبیر ومدیر سابق کیهان کاریکاتور ،نویسنده کتاب دستور العمل های فیل آبی برای ایده پردازی می باشد.وی با اعتقاد به اینکه از طریق  مجموعه ی از روش ها ودستور العمل ها می توان تا حدود زیادی به فرآیند ایده یابی دست پیدا کرد، اقدام به  دسته بندی انواع ایده ها در شانزده روش نمود.
نکته ای که نویسنده بر روی آن تأکید می کند این است: تنها راه برای موفقیت در به کارگیری این اصول، ذهنی کردن آن هاست
آن چه در این کتاب مشهود است تلاش و کوشش عظیم نویسنده در قاعده مند کردن مسائل حوزه ایده یابی است، علی رغم این ساختار، متن کتاب ابدا خسته کننده، خشک و ماشینی نیست. شوخی های نمکین در میان کار و شیوه نگارشی نویسنده کتاب را خواندنی کرده است. این کتاب صرفا برای ایده یابی ست و نه چیز دیگر. مسائلی مانند ترکیب بندی، لی اوت، زیبایی شناسی و ... مواردی نیست که این کتاب بخواهد به آن ها پاسخ دهد.

موسسه(مُبلغ جوان)