موسسه مُبلغ جوان

ایده پردازی وخلاقیت در تبلیغات دینی

موسسه مُبلغ جوان

ایده پردازی وخلاقیت در تبلیغات دینی

نیاز امروز
  👈 کارآفرینی فرهنگی ،فرآیند ایده ­پردازی و شناخت فرصت­ها و راه­ اندازی کسب و کارهای فرهنگی است که روندها و فرآیندهای تولید و عرضه خدمات و کالاهای فرهنگی و هنری را مدیریت می کند. نتایج حاصل از کارآفرینی فرهنگی احیای ارزش های فرهنگی موجود و دلخواه است.
این مدل از کسب وکار با عنایت به  گسترش  وتخصصی شدن روز افزون فعالیت های تبلیغی دشمنان  ونبود هزینه های مقابله با هجمه ی سنگین آنان،لازم وضروری  به نظر می رسد .
کار آفرینی فرهنگی به عنوان یک راهبرد بلند مدت می تواند ،مشکل دولتی بودن بودجه  تبلیغی  و عدم سرمایه گذاری جدی دولت ها در این حوزه را بر طرف نماید . همچنین کارآفرینی،به رقابتی شدن فضای تبلیغی،کمک شایانی می  کند که باعث تولید محصولات جذابتر و  مخاطب پسند می شود.
البته نبود یک شاخص دقیق برای ترسیم  حد ومرز بهره گیری از مفاهیم دینی برای فعالیت اقتصادی  ودر آمد زاء ، چالش بزرگ اخلاقی است که بین قشر مذهبی جامعه ،نگرانی ایجاد می کند که لازم است  علماء و بزرگان علمی حوزه،حد ومرز اخلاقی وشرعی آن را مشخص نمایند.
ورود به عرصه ی استارت آپ هم بخشی جذاب وبه روز برای اشاعه فرهنگ اسلامی می باشد که نیازمند توسعه فرهنگ ایده پردازی در بین جامعه تبلیغی کشور می باشد .اهمیت این موضوع ،با توجه به سرعت ورود تکنولوژی های ارتباطی به جامعه ما دو چندان احساس  می شود .

موسسه(مُبلغ جوان)